zaterdag 18 december 2010

Vakantie doorbrengen

Vreemde gewaarwording om ziek de vakantie in te gaan van twee weken. Ik ben dan wel gisteren thuis gebleven, maar ik zat nog in een afronding van diverse projecten en die kan ik niet zo maar twee weken laten liggen (deadlines). Ik heb dus letterlijk regelmatig achter de pc en telefoon gehangen, afgewisseld met bankhangen met de nodige tissues. Nog niet alles is verwerkt, maar het einde is toch in zicht. Dit weekend nog eventjes wat rond maken en ik kan dan eindelijk het knopje vakantie indrukken en even alles vergeten om nieuwe energie op te doen voor het komende jaar. Ik hoop dus dat die plotselinge verkoudheid ook snel over zal zijn.

Ik ben helemaal niet van plan weg te gaan. Ik heb dieren en voel me daar verantwoordelijk voor. Ik moet ook toegeven dat ik niet zo reislustig ben hoor. Omdat ik zoveel werk, vind ik het heerlijk juist thuis door te brengen. Bovendien heb ik dan zoveel opgespaard aan allerlei klusjes dat ik mijn dagen heel goed kan vullen daarmee, afgewisseld met de vele hobby's die ik heb.
De laatste weken wordt alles een beetje uitgesteld om dat nu te gaan doen. Uit ervaring weet ik dat maar een kwart gedaan wordt van de plannen, maar dat maakt niet uit. Gewoon even alles wat langzamer aan doen, doet al goed.

4 opmerkingen:

  1. Ik hoop,dat je verkoudheid snel mindert. Dan kun je meer doen in je vakantie. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschap!! En dan lekker genieten van je vakantie. Even bij tanken.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Rust lekker uit, thuis is de beste plaats. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beterschap en lekker rustig aan!!!
    groetjes van Romy

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie.