zaterdag 4 december 2010

Gratis wijnglazen

Al een paar keer heb ik al aangegeven dat ik mijn boodschapppen 1 x per week bij de Natuurwinkel haal, aangevuld met af en toe wat boodschappen van een gewone supermarkt. Er zijn meer reformwinkels hier in de buurt, maar die hebben nooit reclames en dat maakt het nu juist wel interessant om naar die ene te gaan die dat wel heeft. Ook voor 50% korting is er iedere week een leuke keus aan groente. Ook eens per jaar krijg je een kaart vol met kortingsstickers.
Soms hebben ze een actie en krijg je een stempelkaart mee. Voor bijvoorbeeld iedere 5 euro krijg je dan een stempeltje. Dat is gemakkelijker dan voor een hoger bedrag in te slaan zoals bij andere supermarkten. Daar moet je veel sparen om iets cadeau te krijgen. Ik let hier in deze winkel dan ook niet op het bedrag voor stempels. In de zomermaanden kreeg je voor een volle kaart een kruidensetje om te zaaien voor het komende voorjaar. Nu kreeg je voor iedere volle kaart een wijnglas. Voor rode wijn waren ze iets kleiner dan voor witte. Nu drink ik nauwelijks tot eigenlijk nooit eerlijk gezegd, maar de wijnglazen zijn ook mooi voor vruchtensappen of water. Toch weer leuk meegenomen 2 gratis wijnglazen. De actie loopt vandaag af.

5 opmerkingen:

  1. Het is zeker belangrijk op de bio-aanbiedingen te letten. Het is al prijzig genoeg.Ik neem vaak de appelsoort of de groentes,van de weekaanbieding.Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou ik zou zeggen proost dan maar en een fjn weekend , liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kom je even volgen. Leuk dat je bij mij een reaktie achter liet. Ga vanavond eens kijken wat ik nog van jou consuminderen kan meepikken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel voor je reactie op mijn blog...had nooit gedacht aan zelf panneermeel maken maar ga het echt proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De weekreclames hou ik daar ook altijd in de gaten Izerina. Dat scheelt dan echt.

    Altijd leuk zo'n cadeautje toch :-)

    Welkom Johannna! Jij hetb ook een interessant blog!

    Daar zijn we voor om tips gretig te delen nietwaar :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie.