maandag 27 december 2010

Scoren?

Vandaag even snel naar de super hier in het dorp of er nog wat lekkers is afgeprijsd. Oftewel de lekkere dingetjes van kerst, zoals een lekkere stol of chocolade. Meestal koop ik met Pasen, Sinterklaas en Kerst helemaal niks hiervan, maar juist wel de dagen erna! Dan willen de winkels er maar wat graag vanaf. Nu is dat natuurlijk geen voorbeeld consuminderhouding, maar wel om er veel minder voor uit te geven dan voor de feestdagen. Ik ben vast niet de enige... Voor nu hoop ik op een lekkere stol met spijs.

Update: Helaas vandaag niks...

8 opmerkingen:

  1. Jij zit vast straks te genieten van koffie met iets lekkers.Ik bak meestal zelf iets en neem straks het laatste stukje rozijnenbrood. Groeten IZerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelijk heb je. En bedankt voor de tip. Ik moet straks ook nog naar de winkel;-0)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helaas was er nog niks afgeprijsd. Ik zag dat de winkel gisteren, tweede kerstdag, ook open was geweest. Daarom nu alleen maar 'kale' koffie :-)

    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, dat is nog eens consuminderen Marianne!
    Ik denk dat ik straks ook maar eens ga kijken of er nog iets gratis te halen valt!
    Nog nooit gedaan trouwens dus wie weet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe het altijd! Maar nu niet. Sta weer te klussen in huis van jongste zoon.

    Maar ik heb wel lekkere Sint chocolaadjes gescoord.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook de andere super hier had nog niks in de reclamebakken. Er was niets te bekennen van kerstmiskoekjes of chocolade??? Vreemd... Misschien volgende week...
    Ik heb verder ook niet iets anders lekkers gekocht :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vandaag wat lekkere dingetjes gekocht van 50% korting.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie.