zondag 5 september 2010

Thee met fruitsmaakjes

Ik ben een echte koffieleut, maar drink ook wel graag op z'n tijd rooibosthee, pepermuntthee en misschien vreemd genoeg ook lever- en galthee. Nu heb ik nog heel wat andere smaakjes in voorraad in mijn theedoos, die ik vanwege leuke PiP-mokken, ooit heb gekocht. Jammer eigenlijk dat die theezakjes zo maar blijven liggen. Vanwege het consuminderen dus hoognodig om deze voorraad eens op te gaan gebruiken, ook al is het niet bepaald mijn smaak. Om en om dus maar aanspreken, eerst een minder lekkere en dan mijn favoriete smaak. Overigens zijn van die eenkopszakjes meer mokken thee te drinken als je meteen een potje thee ervan zet. Ik ben echt wel goed bezig... je moet alleen niet kijken hoe ik kijk als ik die thee met fruitsmaakjes drink... Het went overigens wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartelijk dank voor je reactie.