dinsdag 7 september 2010

Oude fiets

Ik had eerder geschreven dat ik een nieuwe, tweedehands fiets heb gekocht en mijn oude als reservefiets houd. De verkoper vertelde echter dat ik mijn oude fiets gerust mag inleveren en dat het altijd wel een paar tientjes oplevert, beter dan ruimte innemen in de schuur. Nu had ik nog wel een oude reserve kinderfiets van mijn dochter staan van toen zij nog op de basisschool zat. Ik heb die een paar keer moeten gebruiken. Deze is me toch iets te laag en mijn dochter wil deze ook niet meer als reservefiets. Zodoende hebben we dus besloten deze toch al roestige fiets in te leveren. Ik ben zelfs blij dat ik ervan af ben! Weer ruimte en onverwachts een beetje opbrengst ook, namelijk 20 euro. Als ik dat dan weer aftrek van mijn nieuwe dan is dat weer mooi meegenomen. Een meevallertje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartelijk dank voor je reactie.