maandag 27 september 2010

50e blogje

Een gratis digitale roos voor mijn lezers! Dit is mijn 50e blogje op mijn weblog Consuminderen met Marianne sinds ik ben gestart. Jaren geleden wilde ik hier al mee beginnen, maar ik voelde me toen een beetje een naäper van 3 andere websites die ook net waren gestart. Ik was gewoon te laat (dacht ik). Toch bleef het altijd kriebelen om er ook een te starten met mijn eigen belevenissen en ervaringen. Nu ik extra moest consuminderen was de keuze dan ook snel gemaakt: nu maak ik een blog! Inmiddels ben ik een van de vele en vele andere blogs over het consuminderen.

Of ik het iedere dag kan blijven volhouden met een nieuw blogje, weet ik nog niet. Voorlopig lukt het me aardig om allerlei onderwerpen aan te snijden. Meestal schrijf ik er drie tot vier tegelijk. Eens per week maak ik een hoop afbeeldingen in een (gekleurd) kader en zoek dan de meest toepasselijke bij een blogje.

Het lezersaantal is langzaam aan het stijgen. Ik zie zelfs iedere dag, buiten Nederland en België, vaste lezers uit Amerika, Canada en zelfs Servië en Egypte! Welkom lezers :-) Ook lezers uit China en Engeland zag ik geregeld voorbij komen.
Toch ben ik ook wel een beetje benieuwd naar jullie!
Je mag gerust een berichtje achterlaten, dat stel ik erg op prijs! Als je anoniem reageert, vind ik het prettiger als je er een (fictieve) naam bijzet, dat antwoordt prettiger voor mij dan 'Anoniem'.
Op naar de volgende 50!

7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je 50ste blog!
    Ik ben nog niet zo lang aan het bloggen, maar merk wel dat het veel tijd kost. Althans het lezen van alle blogjes van anderen, dan het erop willen reageren...
    Dus reageren doe ik ook niet altijd. Maar daar maak ik nu dus even een uitzondering op..... Ik vind je een leuk blog hebben en ik heb al gezien dat er nog heel veel is op je blog, dat ik nog even wil lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je 50e blog. Ik ben de lezeres uit Servie. Voor mij is het lezen van jullie blog een lekker knus "Libelle" gevoel. Het is net of ik in een weekblad zit te bladeren . Heerlijk. Ga zo door. Gr. Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd, bloggen is leuk maar inderdaad
    ook tijdrovend zeker als je alles wil lezen
    op andere blogjes, maar je kan veel leren door
    even te lezen op andere blogs...
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je 50ste blogje! Ik lees ook sinds kort mee, leuk. Als je het goed vindt, zet ik je op mijn blog bij mijn lijst met blogs die ik volg.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ Dank je wel Wilma, Anoniem, Verg(r)eetmenietje en Oog op Toekomst. Het kost inderdaad veel tijd om alles bij te houden. Tot nu toe ben ik zelfs niet eens veel toegekomen aan het lezen van andere blogs tot mijn spijt. Dat kan ik alleen tijdens mijn vakanties en ook met reageren. Ik maak voor nu even deze keuze vanwege tijdgebrek (werk fulltime), maar wil beslist straks andere blogs beter gaan lezen!
    Wat een lieve reactie: "Libelle' gevoel :-)
    Natuurlijk is dat Ok om mijn blog te linken! Ik heb de jouwe hier ook toegevoegd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi,

    Ik heb je blog net 'gevonden' via een ander blog dus ik zal hier dagelijks even langs komen als jij dan beloofd steeds iets te schrijven. ;-)

    Veel succes.
    Groetjes,
    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @ Ineke: Dank je :-) Geen idee of ik dit tempo kan volhouden hoor. Iedere keer denk ik, nog twee weken en dan ben ik door mijn ideeën voor blogjes heen, maar het lukt gelukkig nog wel steeds.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie.