maandag 13 september 2010

Alleen verzendkosten

Als handwerktijdschriftenfan heb ik er bijna nooit genoeg. Ik keek (soms nog maar 'kijk') dan ook regelmatig bij de kringloop en op prikborden marktplaats om bepaalde series compleet te maken tegen een leuk bedragje. Soms heb je dan een geweldige meevaller, een zeer tevreden gezicht van mijn kant en met vele dagen gezellig doorbladeren. Sinds mijn koopstop voor de grote klussen te kunnen bekostigen, heb ik dit dus ook op de nieuwe tijdschriften en is dit voor mij een goede optie om te bezuinigen.
Onlangs heb ik nog een gratis handwerktijdschrift thuis gestuurd gekregen voor alleen de verzendkosten. Al is het oud, voor mij is het nieuw en voor heel wat minder kosten dan een nieuw tijdschrift van nu. Dus uiteindelijk toch een besparing geweest. Het mooie was dat het tijdschrift ook duurzaam was verstuurd. Niet in een envelop, maar in een goed dichtgeplakt papier wat om kopieerpapier zit, dus flink stevig ook. I.p.v. een sticker zat er een lege envelop op met mijn adresgegevens. Groot oppervlak om te schrijven en bij diverse winkels zijn die maar 1 cent per stuk als je dat omrekent. Dus heel wat goedkoper dan een van een stickervel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartelijk dank voor je reactie.