woensdag 15 september 2010

Cadeautjes gratis inpakken

Artikelen die ik koop en die er als een cadeautje uitzien bij een drogist bijvoorbeeld, laat ik altijd als cadeautje inpakken. Zo ook doe ik dat zelf bij de wat grotere drogisterijen waar je dat zelf mag doen. Zo heb je ook meteen gratis papier als je het er netjes afhaalt. Bovendien een cadeautje voor jezelf mag er toch ook als een cadeautje uitzien, dat voelt tenslotte veel feestelijker.
Tegen de tijd dat iedereen pakjes laat inpakken zo tegen de feestdagen, dan zijn die van mij al allemaal ingepakt. Bovendien heb ik de cadeautjes al in huis en hoef ze niet holderdebolder nog te gaan kopen. Misschien lastig dat het niet in het feestpapier is verpakt, maar dat is ook al niet erg. Met een leuk labeltje eraan vervang je een gewoon pakje zo voor een feestpakje. Genoeg feestplaatjes te vinden tegen die tijd. Bovendien niet alle cadeautjes zijn voor de feestdagen, ook verjaardagen vallen daaronder. En allemaal prachtig ingepakt, omdat ze nu nog de tijd daarvoor hebben en meestal in heel mooi papier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartelijk dank voor je reactie.