donderdag 4 november 2010

Outlet Kleding

Momenteel loop ik er (jammer genoeg) voorbij, maar regelmatig als ik in Citycentrum Veldhoven kwam, ging ik even naar de Outlet van Miss Etam en Promisses. Daar hangen collecties die na zes weken in de winkels hebben gehangen daar in de Outlet en dan uit het assortiment gaan om vervangen te worden voor een nieuwe collectie. Niet alleen gaan ze naar de Outlet, maar het prijskaartje gaat ook heel aardig omlaag. Wat maakt mij het nu uit dat de collectie AL 6 weken oud is... De prijs interesseert me wel ;-) Voor leuke bedragen hangt daar het overschot. En in de echte uitverkoop daar, is alles maar een paar euro’s. Dan is het zelfs bijzonder leuk om daar te winkelen! Een echt vakantieuitje! Deze Outlets zijn er meer in heel Nederland. Ik meen in Utrecht.
Sssttt... Maar nu dus even niet voor mij...

5 opmerkingen:

  1. OOOOO ik wilde dat er bij mij in de buurt een zat. Ik koop meestal mijn kleding bij hun.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vroeger had miss Etam bij ons een keldertje met afgeprijsde kleding. Helaas niet meer. Ik vind gelukkig regelmatig iets moois bij een tweedehands winkel.Daar kijk ik regelmatig met een "echt nodig lijstje"in mijn achterhoofd. groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hey marianne is dat echt in het city centrum ik kom zelf uit eindhoven en vind dit een heel goede tip daar wil ik best met de bus een eindje reizen voorreiizen en ach wat maakt uit dat de collectie 6 weken oud is ik had ooit een schoonzus in bovenkarspel en daar was het op loop afstand erg fijn maar helaas kommen we er niet meer dus als dat echt pierces in het city centrum zit dan is dat met de bus te doen en helemaal geweldig groetjes natanja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Natanja,

    Het zit niet precies in het centrum, maar als je de sneltram naar winkelcentrum Kanaleneiland neemt, zit daar de Miss Etam outlet. Duurt een kwartiertje, van station tot winkel.

    Groetjes Jacq.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze Outlet zit o.a. in Citycentrum Veldhoven. Ik ging er altijd even kijken omdat ik daar ook naar een supermarkt ga. Regelmatig vond ik toch wel wat leuks daar. Er moeten er in ieder geval meer zijn in het land.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie.