dinsdag 2 november 2010

Consuminderstartpagina

Na een paar blogjes te hebben geschreven over consuminderen in augustus had ik me aangemeld bij de consuminderpagina. Nooit een bevestigingsmailtje terug ontvangen, maar dat is natuurlijk normaal. Regelmatig ging ik even kijken of mijn weblog er al tussen de blogs mocht staan. Dat was niet het geval. Ik was natuurlijk nog helemaal nieuw, had nog niet erg veel bezoekers dus was ook wel begrijpelijk vond ik. Momenteel zit ik in deze korte tijd al over de 4000 bezoekers per maand (oktober 4033). Vind ik dus best veel in zo'n korte tijd. Wel zag ik op de consuminderstartpagina steeds nieuwe blogs erbij komen staan. Misschien was de Pagerank nog niet hoog genoeg van mijn blog? Nee, want er waren ook blogs bij met maar een paar blogjes, die waren niet eens aangemeld bij Pagerank. Misschien is simpelweg mijn mailtje verloren gegaan, dat kan natuurlijk ook.

4 opmerkingen:

  1. Een reactie was toch wel aardig van ze geweest. Waarschijnlijk is je blog toch afgekeurd, dat gebeurt best snel vind ik.

    Ik zou het gewoon nog een keer proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb zonet ook even op de consuminderstartpagina gekeken. Veel van de blogs die erop staan, zijn min of meer verlopen. Sommigen hebben hun laatste blog in 2009 geschreven. Dus ik heb er geen vertrouwen in dat er uberhaubt snel een upgrading plaats vindt. Waardeloze pagina! De meeste nieuwe blogs vind ik door veel op andere blogs te lezen en dan een link te maken bij mijn eigen favorieten. Ik schoon nu op, als er meer dan een half jaar geen blog is geschreven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wist niet eens,dat die pagina bestond. Ik heb jou en anderen gevonden via de links van andere blogs.Bij zeelandnet is het precies hetzelfde. Daar staan ook oude blogs in de rij "meest gelezen".Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De webmasters bepalen of een blog wel of niet toegevoegd kan worden. De criteria staan er niet bij. Als een pas beginnende vriendin van de webmaster start, zal die eerder in aanmerking komen dan een ander.
    Ik hecht er ook weer niet zoveel waarde aan hoor :-) Het was gewoon een constatering om er niks meer van te horen na de aanmelding.
    Beter is het om te zoeken in de blogs van andere consuminderblogs :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie.