Is uw Air Miles kaart gebroken, gescheurd of ernstig beschadigd? Bestel dan direct een nieuwe kaart.
Dit kan alleen telefonisch bij Air Miles Klantenservice op 0900 – 8877 (€ 0,25 p.m.) van maandag t/m vrijdag 09.00 uur tot 18.00 uur. Zaterdag en zondag gesloten. Elke kaart kost € 2,50.
Na een éénmalige telefonische machtiging wordt het totaalbedrag van uw bank- of girorekening afgeschreven. De Air Miles kaarten worden dan binnen 2 weken bij u thuis bezorgd.
Nu dan gaat zo'n nieuw pasje nog aardig wat kosten! Ik weet hoe dit tegenwoordig aan de telefoon wel gaat. Wachten en dan driedubbel alles herhalen. Hier pas ik dus voor. Vijf minuten is dan weer € 2,50. Dat is me het hele pasje niet waard aangezien ik altijd vrij weinig punten scoor. Zo weinig dat ik ze bijna nooit kan inwisselen.
Om een nieuwe aan te vragen bij bv verliezen moet je eerst de pas laten blokkeren en het later na navraag van een nieuwe weer laten deblokkeren. Een gedeelte gaat digitaal, maar het blokkeren en deblokkeren gaat dus weer met € 0,25 per minuut. Nee, laat maar. Zoveel punten staan er niet eens op.
Ik heb nog een reservepasje en dat gebruikt mijn dochter en daar doen we dan wel samen mee. Zo vaak komen we tenslotte niet in een winkel met Air Milesgebruik. Wel even goed afstemmen, dat wel.
Als ze samen gaat wonen met haar vriend, vraagt ze een geheel nieuw eigen Air Milespasje aan; dat kan dan wel geheel digitaal voor het bedrag van € 2,50 de twee pasjes.
Ik heb zo'n gruwelijke hekel aan die 0900 nummers! Dat ze zoiets gebruiken voor de seksindustrie nog daar aan toe, maar toch niet voor normale services en diensten! Ik weiger dan ook alleen om die reden zo'n nummer te bellen! Als ze nou nog normaal tarief vragen, maar zelfs € 0,10 per minuut vind ik al echt te veel, laat staan hoger. Als het een paar minuten zou duren, maar dat is het nooit. Ik zit niet te wachten om eerst uitvoerig te luisteren of ik een 1, 2 of 3 in moet toetsen om daarna in de wacht te worden gezet met een betaald muziekje en vaak krijg je -of ze moeten dat expres zo moeten doen om de klant maar aan de lijn te houden- niet al te snuggere telefonisten aan de lijn.
Grrrrrrrrrrrrrr... 1,2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10...
Gelukkig dat ik bij thuiskomst wat paarse crocusjes zag staan die me wat vrolijker stemden :-) Ook het speenkruid komt komt naar boven, een echte voorjaarsbodeplantje! En zo heerlijk het zonnetje dat overdag scheen, die alles weer wat lichter en luchter maakt dan al dat grijze van de afgelopen weken.
Nu dan gaat zo'n nieuw pasje nog aardig wat kosten! Ik weet hoe dit tegenwoordig aan de telefoon wel gaat. Wachten en dan driedubbel alles herhalen. Hier pas ik dus voor. Vijf minuten is dan weer € 2,50. Dat is me het hele pasje niet waard aangezien ik altijd vrij weinig punten scoor. Zo weinig dat ik ze bijna nooit kan inwisselen.
Om een nieuwe aan te vragen bij bv verliezen moet je eerst de pas laten blokkeren en het later na navraag van een nieuwe weer laten deblokkeren. Een gedeelte gaat digitaal, maar het blokkeren en deblokkeren gaat dus weer met € 0,25 per minuut. Nee, laat maar. Zoveel punten staan er niet eens op.
Ik heb nog een reservepasje en dat gebruikt mijn dochter en daar doen we dan wel samen mee. Zo vaak komen we tenslotte niet in een winkel met Air Milesgebruik. Wel even goed afstemmen, dat wel.
Als ze samen gaat wonen met haar vriend, vraagt ze een geheel nieuw eigen Air Milespasje aan; dat kan dan wel geheel digitaal voor het bedrag van € 2,50 de twee pasjes.
Ik heb zo'n gruwelijke hekel aan die 0900 nummers! Dat ze zoiets gebruiken voor de seksindustrie nog daar aan toe, maar toch niet voor normale services en diensten! Ik weiger dan ook alleen om die reden zo'n nummer te bellen! Als ze nou nog normaal tarief vragen, maar zelfs € 0,10 per minuut vind ik al echt te veel, laat staan hoger. Als het een paar minuten zou duren, maar dat is het nooit. Ik zit niet te wachten om eerst uitvoerig te luisteren of ik een 1, 2 of 3 in moet toetsen om daarna in de wacht te worden gezet met een betaald muziekje en vaak krijg je -of ze moeten dat expres zo moeten doen om de klant maar aan de lijn te houden- niet al te snuggere telefonisten aan de lijn.
Grrrrrrrrrrrrrr... 1,2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10...
Gelukkig dat ik bij thuiskomst wat paarse crocusjes zag staan die me wat vrolijker stemden :-) Ook het speenkruid komt komt naar boven, een echte voorjaarsbodeplantje! En zo heerlijk het zonnetje dat overdag scheen, die alles weer wat lichter en luchter maakt dan al dat grijze van de afgelopen weken.
In een boek van Marieke Henselmans vond ik de volgende link: http://www.vraagalex.nl/
BeantwoordenVerwijderenVia deze link kan je alternatieve nummers opvragen voor de dure 0900 nummers. Dat scheelt toch weer!
ik winkel nooit met een kortingspas van air miles, heb het nooit begrepen, ik krijg korting bij mijn boer , haha, geniet maar heerlijk van je voorjaarsgevoel, dt brengt je meer op en kost je geen verkeerde energie oftewel punten ? , liefs marion
BeantwoordenVerwijderenDus goed op ons pasje passen, voorkomen is beter.. Hier betalen we voor elk gesprek 5 eurocent en dats it. Al zou het een gesprek van een uur zijn.
BeantwoordenVerwijderenIk wilde je al doorgeven dat je via www.vraagalex.nl gratis vervangende nummers kunt opvragen. Maar lees nu dat je dit al doorgekregen hebt. Ik doe nu vaker daar nummers opvragen.
BeantwoordenVerwijderenMijn duurste 099-nummer was de notaristelefoon. 80 cent per minuut.Maar ja een gesprek bij een notaris is duurder. groeten Izerina
BeantwoordenVerwijderentypefout=0900
BeantwoordenVerwijderenHa nog zo'n 0900 "hater" :-))die 0900-nummers nekken mijn budget dus als het even kan gebruik ik ze ook pertinent niet. Maar ja soms kan het echt niet anders als je bepaalde instanties moet bellen....gelukkig heb ik sinds kort skype ontdekt, steeds meer bedrijven gaan hiertoe over. Of chatten met de zorgverzekeraar bv.!!
BeantwoordenVerwijderenWauw! Ik dacht dat daar alleen antwoordnummers te vinden waren :-) Ik kende de site al wel maar blijkbaar niet goed gekeken. Dus deze ook. Mooi. Maar ik maak eerst mijn reservepasje 'op' heb ik besloten.
BeantwoordenVerwijderenHad ooit ook Skype, maar maakte er maar 1x gebruik van, al weer 8 jaar geleden. Moet me daar toch maar weer eens verdiepen!
Op de air-miles site klik je op klanten service onderaan zie je een kolom met optie's
BeantwoordenVerwijderenklik daar Defecte magneet strip aan (onderste optie)
dan kun je gratis en meteen via de site een nieuwe kaart aanvragen.
niet alle 0900 nummers zijn dure nummers. Bij ons bedrijf gebruiken wij ze ook, maar de klanten betalen het normale lokale tarief
BeantwoordenVerwijderenIk had anders iets heel anders gelezen op de Air Milessite. Dat dit uitsluitend per telefoon gaat.
BeantwoordenVerwijderenEr staat ook dat je de kaart eerst moet blokkeren per telefoon als deze defect is en later weer moet deblokkeren per telefoon. De kaart aanvragen zelf kan wel online. M.a.w. schiet ik daar niets mee op. Ik hou het vooralsnog gewoon bij de 'reservekaart'.
Normaal tarief betalen vind ik ook niet erg, wel als het hoger is en je ze maar laten wachten en onzinnige vragen stellen om de tijd te rekken.
De meeste 0900-alternatieven kan je vinden via www.0900Alternatieven.nl
BeantwoordenVerwijderenJe hoeft niet te registreren en de nummers werken beter omdat de bedrijven de nummers niet zelf aanpassen zoals bij vraagalex