dinsdag 4 maart 2014

Rozenstruiken

Leuk! De supers komen weer langzaam aan met allerlei plantjes voor de tuin. Dit maal heb ik bij de Lidl (à 1,99 per struikje) een aantal rozenstruiken gekocht waaronder 4 gele klimrozen en verder 1 roze, 1 rode, 1 witte en 1 roze-witte gewone struikroos.
Ik had sinds een paar jaar bij mijn rozenbogen de frambozen gezet, maar ik wil ze toch verzetten naar een ander plekje in de tuin wat ik al vrij heb gemaakt. Nu komen dus die plekjes bij do rozenboog vrij voor de gele rozen. Zo groot zijn de struikjes nog niet, ze vallen zelfs flink in het niet nog en ik zal er straks maar de klimmende oost-indische kers gaan zaaien om toch het boogidee te krijgen.
.
Inmiddels heb ik me verdiept in een boek over rozen en voornamelijk het planten en snoeien. Laatste hoeft nog voorlopig niet. Maar het planten zelf is wel belangrijk om dat even te bestuderen. Ik heb alles al in huis dus dat wordt rozen planten binnenkort!

1 opmerking:

  1. Heerlijk he, dat de Lente weer aanbreekt.

    Ik heb het gemist schijnbaar, dat er rozen in de reclame zijn bij Lidl.
    Hier is alles altijd zo snel weg!!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie.