donderdag 13 maart 2014

Consuminderen en de media

Worden jullie nu ook zo regelmatig benaderd als je artikeltjes schrijft voor je consuminderblog? Van tv-uitzendingen, radio, studentennieuwsblaadjes enz. krijg ik vragen om iets bij te wonen of me te laten interviewen, mijn mening te geven e.d. Ook waar ik iets goedkoper kan kopen in hun eigen winkels.
In het begin reageerde ik netjes dat ik dat niet doe en waarom in dat geval. Of ik had gewoon nog een paar vragen ergens over. Dan kreeg ik maar heel soms een net berichtje terug als dank voor het reageren, laat staan antwoorden op mijn eigen vragen. Meestal krijg je niet eens meer een antwoord terug! Beleefdheid is dan helaas ver te zoeken.

2 opmerkingen:

  1. Slordig dat ze dan niet even antwoord geven.

    Sommige bloggers schrijven in hun sidebar dat ze niet meedoen aan dit soort dingen. Dat helpt misschien ook.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie.