zondag 2 maart 2014

Gratis 'Green bag'

Het tuincentrum waar ik regelmatig ging neuzen, was vorig jaar afgebrand. Via een andere loods, was het toch na een poos weer open gesteld. Maar afgelopen weekend was het zover en ging het nieuwe pand open en had het ook een nieuwe naam gekregen Life & Garden. Als je voor een tientje kocht kreeg je een 'Green bag' cadeau. Nou dat is voor mij echt niet moeilijk in een tuincentrum waar ze ook dierenspul verkopen. Ik was meteen verliefd op de tweekleurige primula's die mooi staan te wezen in een glazen blauwe schaal in de kamer. Nog wat knauwgevalletjes voor de hond gekocht en een zak zaai- en stekgrond en ik kon de 'Green bag' in ontvangst nemen ;-)

De inhoud daarvan was:
  • Tijdschrift Landidee van december/januari
  • Twee roze waxinelichtjes
  • Een mini plantje
  • Een doos met Bruna kaarten in de vorm van vlaggetjes
  • Een potje snoepjes/kleine kauwbotjes voor de hond
  • Twee zakjes plantenvoeding
  • En wat cadeaubonnen tijdens evenementen die gaan plaatsvinden 
Over een maandje ben ik er vast weer vaker te vinden...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartelijk dank voor je reactie.