vrijdag 7 maart 2014

Oude tienerkamer gepimpt

Zo de klus die mijn dochter wilde doen, is bijna volbracht. Ze woont tegenwoordig al weer een poosje thuis na een mislukt samenwonen met haar vriend en het hebben van een eigen huis. Ze wil voorlopig geen veranderingen meer en zeker nog een jaar of zelfs 2 thuis blijven wonen omdat het toch moeilijk lukt iets goedkoops te krijgen. Het huis is groot genoeg tenslotte (en ook gezelliger; privacy is weer een ander verhaal...). Nu kan ze ook nog even beter sparen.
Vandaar dat ze haar oude meisjeskamer grondig heeft gepimpt. Eerst de muren voorzien met fris afwasbaar witsel en de radiator met buizen heeft geverfd. Ze heeft echt alles vernieuwd aan spullen en meubels nu en het lijkt een beetje op een Zweedse etalage met een beetje Hema en Blokker ertussen. Ik moet toegeven het staat wel een stuk mooier en frisser en al helemaal moderner. Echt niet gek gedaan. Nog alleen een gele kinderlamp vervangen en de oude gordijnen en het is klaar.

Dat zorgde er wel voor dat er meubelstukken in huis weer van plaats moesten veranderen, maar dat stond mijn eigen planning niet helemaal toe omdat ik andere prioriteiten heb met ruimen. Daarom staat er nu veel op de overvolle zolder en de bovenverdieping. De extra kasten lijken nu teveel, maar als die een goed plekje krijgen dan kan ik daar weer een hoop in kwijt (hobbyspullen zoals lapjes en garens enz.). Echter de zolder opruimen, begint voor mij pas na de zomer en niet eerder. Planning daarvan is morgen te zien...


3 opmerkingen:

  1. Zoiets is altijd een hele operatie he? Nou genieten van het resultaat. En de overtollige spullen? nou dat komt dan toch nog wel?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Af en toe moet je wel veranderen want kleine meisjes worden groot. Een heel gedoe maar gelukkig is ze net zo handig als haar moeder.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie.