zondag 16 maart 2014

Rare vraag en dan foetsie...

"Mag ik een stuk met u meerijden want mijn fiets is stuk?" Dat werd me afgelopen donderdag bij het tankstation 's morgens vroeg om half 8 gevraagd door een meneer van pakweg 40 jaar. Nou nee, liever niet. Huhh... en vervolgens zit hij achterop een brommer en rijdt binnen een paar seconden weg... Wat krijgen we nou? Ik kijk wel uit zeg om een vreemde snoeshaan mee te nemen!
En fietsenpech? Ik heb zo vaak dat stuk zelf ook gelopen met een slappe band! Niet te tellen zelfs meer in 40 jaar. Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Ik heb het maar gemeld bij de pompbediende binnen met afrekenen. Hij kende hem niet, maar zag hem ook achterop wegrijden.

4 opmerkingen:

  1. war raar , nooit op ingaan dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is inderdaad wel merkwaardig. Goed gedaan.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vreemd hoor! Ik denk dat je goed gehandeld hebt door hem niet mee te nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel raar. Mijn man nam ooit een lifter mee jaren geleden maar die had een borrel op en was niet meer uit de auto te krijgen bijna. Dus nooit meer lifters sindsdien. Tegenwoordig helemaal niet meer. We hebben een 2 persoonsauto tegenwoordig dus kan er niks meer bij, dat is zo'n geval erg handig.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie.