donderdag 6 maart 2014

IJzeren randen vervangen

Afgelopen weekend heb ik de waterstanden weer genoteerd en doorgegeven. De meter zit in de grond gebouwd achter de voordeur. Daarover zit een plank Iedere keer als de plank eraf moet, brokkelt er een stukje ijzer of waar de plank op rust. Dit keer vind ik het toch wel ietsje te eng geworden, want er brokkelde wel erg veel af! Ik durf zelf niet meer op de plank te staan. Een briefje ter herinnering is erop geplakt. Mijn dochter en ik stapten sowieso er al jaren overheen voor het geval dat. Bezoek verzochten we er ook maar voor de zekerheid over te stappen, maar als je er per ongeluk op stapte, gebeurde er gelukkig niks. Nu moet dit klusje maar eens snel aangepakt worden.
Ik heb nu een offerte aangevraagd om het snel te komen bekijken, een  en hopelijk dan snel te kunnen laten repareren. Er moest eens een dief binnenkomen en ongelukkig neerkomen... (het moet natuurlijk niet gekker worden, maar je weet tegenwoordig niet meer wat je in je eigen huis wel en niet meer is toegestaan)...

3 opmerkingen:

  1. Hopelijk is het snel gerepareerd, ongelukken zit je ook niet op te wachten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze week kan ik niet veel verwachten hier in het zuiden i.v.m. de carnaval en voorjaarsvakantie. Ik hoop volgende week snel een reactie te krijgen op mijn aanvraag.

      Marianne

      Verwijderen
  2. Dat is ook geen karwei wat jezelf kunt repareren. En laat de dieven maar op hun smoel gaan zijn ze gelijk genezen!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie.