zondag 21 augustus 2011

50% kassakorting

Toch wel leuk zo'n extra kassakorting van 50% op afgeprijsde artikelen. Gisteren, zaterdag dus, veel voor weinig nog gekocht bij K.vat en Z.man. Panty's bijvoorbeeld voor 0.25 per paar en zo nog meer van die leuke koopjes! Slippers voor 0.75, bovenondergoed (vanwege zoekmachines zet ik bewust de andere naam hier niet, maar is wel duidelijk neem ik aan) voor vrouwen: 2 euro per stuk! Ballerina's voor 1,50 enz. Ook om te klussen wat kunnen inslaan zoals een veiligheidsbril voor 0,50 cent, een gaatjestang voor 1 euro. En alles nieuw. Of voor handwerkdoelen een lintengordijn van 2 meter bij 90 cm, vele meters lint dus voor 2 euro.
Op het einde van de opruiming lopen de kortingspercentages op en dan nog eens op het laatst zo'n extra kassakorting. Het is dan bijna voor niets. Het bedrag is echt heel weinig nog maar van 0,25 tot maximaal 2 euro. Erg leuk winkelen is dat zo! Voelt lekker aan, helemaal happy :-) Geslaagd uurtje winkelen geweest ...

3 opmerkingen:

  1. Ik heb gisteren bij het K.vat twee knuffels gekocht. Samen 2,50 euro. Ik ben er zo blij mee. Wij gaan een babykamer inrichten. Dit was de eerste aankoop.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vraag me dan af hoe hoog hun winstpercentage was voor die korting. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke site.. ook die andere van je. Ben ik wel blij mee. Ik denk dat je ook nog wel hier en daar wat ideeen bij mij kunt halen. Zo helpen we elkaar verder. groeten Elizabeth.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie.