maandag 11 april 2011

Nieuw filiaal in ons dorpje

Vandaag was ik toch wel nieuwsgierig naar onze nieuwe aanwinst in het dorp. Andere filialen van Action ken ik natuurlijk wel hier in de buurt. Vorige week is er hier een nieuw filiaal geopend, genoeg parkeerplaatsen en desnoods op loopafstand van me af. Het verwonderde me wel dat het zo druk was op maandag tussen de middag en dat was niet voor niets. Wat een groot filiaal! Het lijkt wel een soort XXL-versie. Lekkere brede gangen, niet te hoog opgestapeld, grote ruimte en heel veel keus. In een ander filiaal hier in de buurt heb je maar een fractie aan wat ik hier wel niet allemaal vond.
Zo'n fijn idee. Ze hebben altijd van die leuke hebbedingetjes aan cadeautjes.
Ik ging dan ook niet met lege handen de winkel uit. Twee leuke vogelhuisjes voor buiten op te hangen. Voor zo'n prijs (2,99) heb je er hier 4 in vergelijking bij een ander. Nu nog mooie plekjes in mijn tuin zoeken waar ik ze ga ophangen en vooral op veilige afstand voor mijn poezen en hond.

5 opmerkingen:

  1. Wij hebben ook een grote Action. Ik kom er niet te vaak. Zij hebben leuke dingen voor weinig geld.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Af en toe komen we er weleens, maar dan weten we wat we kopen, ze verkopen ook veel waarvan je denkt..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De action vind ik een gevaarlijke winkel! Ik zie er ook altijd van alles, en ga helaas nooit met lege handen weg. Daarom mag ik er van mezelf niet meer zo vaak heen. Alleen zo nu en dan, als traktatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als je goed bent in alleen kopen,wat je nodig hebt,is het een fantastische winkel. groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sinds kort ook een groot filiaal "om de hoek". MAar je moet inderdaad kunnen wat Izerina zegt: alleen kopen wat je nodig hebt. Het WC-papier is daar overigens beter en goedkoper dan bij de Aldi. Ik heb al jaren een klok van de action in de keuken hangen (van 2 euro) en ik vind hem nog steeds leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie.