donderdag 21 april 2011

6 x 6 = 36 gratis eieren!

Hebbes! Mijn kaart met stempeltjes is vol van Adopteer een kip bij EkoPlaza! Het leuke is dat dit dus wel gemakkelijk kan met een klein gezin om dit kaartje vol te krijgen. Normaal mijn boodschappen gedaan zoals anders, niks naar bedragen gekeken ook. Niets berekend. Voor iedere € 12,50 kreeg je een stempeltje. Gewoon binnen de tijd vol en ze hebben deze nog verlengd ook hoorde ik in de wnkel.
Dit is wel heel anders dan al die moeite van vorig jaar! In de laatste week was ik nog allerlei producten aan het hamsteren om de nodige zegeltjes te kunnen bemachtigen voor dat Centerparcmidweekje (of zie onder Acties in rechterkolom) voor mijn dochter.

Ik heb nu in ruil voor mijn stempelkaartje weer een andere kaart gekregen met nummers die ik moet activeren via internet (zie afbeelding). Daarvoor krijg ik nu 6 doosjes met 6 biologische eieren. Dat is dan weer geldig tot 1 september.
Dit vind ik nou eens een echt een leuk cadeautje! Ik lust graag ei als vleesvervanger dus die komen beslist op!

Ik weet best dat dit een vorm van klantenbinding is hoor ;-) Gelukkig is er een hele keten en zit je niet vast aan een en dezelfde winkel. Maar maakt niet uit, ik ga daar graag boodschappen doen en kom er toch wel, ook zonder acties.

2 opmerkingen:

  1. Toen die adoptie-aktie begon wilde ik graag meedoen. Helaas was er geen afhaalpunt in ons dorp. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig heb ik zelfs een keuze in de buurt, maar ook niet in mijn eigen dorp.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie.