dinsdag 21 februari 2012

Helaas ...

Mijn browser wordt helaas niet meer ondersteund door Blogger. Daarom kan ik vanaf nu helaas hier geen nieuwe blogs meer maken!
Ik word verplicht Google Chrome te installeren. Wat ik wel een poosje heb gedaan, maar daar niets als grote problemen mee ondervond vanwege internet explorer 8, die ik niet kan uploaden naar 9, omdat ik Windows XP op mijn pc heb staan.
Zoals denk ik nog 50% van de bevolking!

Ik weet dit even niet op te lossen en weet dus ook niet of dit ook einde blogspot voor mij gaat worden hier.
Ik ga zoeken naar een oplossing en anders wijk ik uit naar naar Weblog of Wordpress of zo als zij nog wel internet explorer 8 ondersteunen.

Misschien weet iemand hiervoor nog een oplossing?

Ik hoop snel, indien tenminste mogelijk, weer wat van me te laten horen.

Dit blog is via een andere weg nu geplaatst.

Update: 22/2
Dank voor de tips! Ik heb Firefox vandaag geïnstalleerd en kan meteen weer in berichten hier en ook weer blogs schrijven :-) De letters komen echter hier minder duidelijk over dan in Internet explorer, maar wel weer beter dan Google Chrome. Waaraan dat ligt, geen idee. Maar ik kan weer bloggen in ieder geval via Firefox!
Ik zie dat de klok rechts er hier in Firefox zwart uitziet en in internet explorer wit.

10 opmerkingen:

  1. Probeer mozilla firefox, als je daar voor open staat. Gratis, geen gedoe met windows.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad een idee Miriam. Het zou jammer zijn als je dit hele blog kwijt zou raken qua historie toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helaas geen tips van deze zijde, maar wel succes gewenst met de pc-perikelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 'k Zou ook voor firefox gaan, sterker nog dat deed ik al;-)
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben juist dit weekend van firefox overgestapt naar chrome. Firefox is ontzettend traag geworden na de laatste updates. En ik moet zeggen Chrome werkt vele malen sneller dan Chrome. Ik werk met windows 7.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat moet natuurlijk zijn dat Chrome sneller werkt dan Firefox :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. In heb zowel Internet Explorer als Firefox op m'n computer staan. Het blog maak ik altijd in Firefox.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik werk met FF, dat doet het goed. Chrome kan ik niet echt warm voor lopen, dus ik zou pas overstappen als ik geen andere keuze had.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook ik heb problemen, windows XP, en of ik IE of mijn geliefde FF of Chrome gebruik, de oude of de nieuwe blogger, ik kan mijn bloglijsten niet meer wijzigen/aanvullen. De rest doet het wel, maar vindt dit toch irritant.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gelukkig maar. Want stoppen met je blog door de techniek is wel zuur. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie.