vrijdag 11 december 2015

Verschuiving van kosten

Dat is raar... om steeds maar om de 2,5 maand nog maar te hoeven tanken nu ik thuis ben! Normaal moest ik dat iedere maand. Nu ga ik nog maar 2 x per week met de auto boodschappen doen, waar ik wel de auto bij nodig heb. Dat is wel wat anders dan de auto iedere dag te moeten gebruiken.

Daarentegen verbruik ik nu meer energie natuurlijk doordat de cv eerder aangaat. Ook al probeer ik het zo lang mogelijk uit te houden om die aan te doen door een dik vest aan te doen. Op het eind van de middag wordt het me toch echt te fris en draai de cv in fases hoger. Ook water-, gasverbruik, thee-, koffieverbruik zal wel iets zijn toegenomen voortaan in vergelijking met toen ik nog werkte. Volgend jaar kan ik pas zien hoeveel ik daaraan kwijt ben.

Voorlopig vind ik dat van mijn auto en zo weinig te hoeven tanken in ieder geval wel mooi meegenomen!

1 opmerking:

  1. Dat scheelt mooi!! Ik ben wel benieuwd hoe je straks idd onder de streep uitkomt.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie.