zaterdag 5 december 2015

Cadeautjes waar je blij van wordt

Al jaren koop ik cadeautjes in het voren en dan bedoel ik met name cadeautjes voor mijn dochter.
Vroeger deed ik dit al toen ze klein was, maar ook voor allerlei kinderfeestjes had ik altijd wel wat.

Als we ineens tegen iets leuks aan lopen met korting, een winkel die stopt bijvoorbeeld, slaan we in. Zo heb ik altijd iets wat mijn dochter altijd graag wilt en ben ik altijd goedkoper uit. Ik hoef ook niet gehaast in de drukte van de feestdagen te winkelen, ook niet online. Altijd een blij gezicht met het krijgen...

Meestal is dit voor de feestdagen en haar verjaardag. Dit jaar was het een beetje uit de hand gelopen en hoef ik zelfs voor 2 jaar niets meer te kopen :-) Komt nu heel goed uit, gezien mijn stoppen met werken.

Andersom voor mezelf is het misschien voor de buitenwereld een vreemd cadeau, maar ik vraag voor mezelf nooit iets tastbaars, maar een speciale dienst ;-) Zij blij dat ze niks hoeft uit te geven en ik blij dat ik dat wat zij in 1 keer doet, ik de hele week in fases mee bezig ben. Benieuwd wat dat is zeker? :-) Heel prozaïsch hoor...
De vloeren dweilen in huis :-) En blij dat ik daarmee ben! Kan geen gekocht cadeau tegenop voor mij! Deze week dus weer feest met tegelijk allemaal schone vloeren. Yeeehhh... zit nu al te genieten :-)


3 opmerkingen:

  1. dat cadeau wil ik ook wel! Denk dat iedereen wel zoiets heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd handig om wat in huis te hebben. Fijn zo'n dochter, daar kan inderdaad geen kado tegen op. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie.