zaterdag 21 augustus 2010

Treinreisje op zaterdag

Om toch af en toe er eens helemaal uit te zijn en ook vanwege het slagen van kleding voor mijn dochter niet te vergeten(!), gaan wij af en toe naar Antwerpen. Een waterflesje gaat mee en ook de zelfgemaakte gezonde broodjes van thuis. Na wat educatiefs te doen, wil mijn dochter altijd nog wat shoppen bij een paar van haar geliefde winkels. Ze slaagt altijd bijzonder goed moet ik zeggen en niet duur ook. Als afsluiting van het dagje trakteren we ons op een heerlijke pizza, met een cappuccino en een cola. De pizza kost daar maar 5 euro en dat is zelfs de lekkerste die ik ken! Die ook nog eens ter plaatse vers gemaakt wordt. Wat ook zeker de moeite waard is om dan te trein te nemen in België, want op zaterdag is het reizen met de trein voor de halve prijs. Ik rij dan altijd een stukje met de auto van 25 minuten; daar is genoeg parkeerruimte. Vandaar uit met de trein reizen we met 2 personen voor 22 euro retour. Dezelfde reis vanuit Nederland kost onderhand het viervoudige en duurt vanwege het overstappen ook nog eens beduidend langer. Dus in het weekend in België met de trein is maar voor het halve geld reizen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartelijk dank voor je reactie.