zondag 15 augustus 2010

Einde vakantie

De vakantie is voor mij afgelopen en ik moet morgen weer aan het werk. Dit jaar heb ik geen extra uitstapjes gemaakt. Tenslotte kosten die aan reiskosten en uitgaven altijd meer dan je denkt. Deze vakantie heb ik me voornamelijk gegooid op het verven, opruimen en hele dichte uitstapjes bij huis. Toch heb ik me goed vermaakt en ben door het (gratis) lezen in vele oorden in gedachten geweest. Zelfs een andere supermarkt te bezoeken, geeft al een soort van vakantiegevoel. Met de hond bv andere routes gaan wandelen dan normaal. Vooral het onthaasten en tevens veel regeldingetjes wegstrepen van mijn lijstje geeft lucht. De laatste week veel gehandwerkt en oude materialen opgemaakt.
Er is weer nieuwe energie opgedaan om er weer fris tegenaan te gaan! En de weg naar mijn werk zal nu ook een stuk soepeler gaan met mijn nieuwe, tweedehandse fiets! (Lees morgen meer hierover!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartelijk dank voor je reactie.