donderdag 9 februari 2023

YESSS ik kan weer inloggen!

He he dat is me wat als je je wachtwoord kwijt bent. Ik durfde niet goed uit te loggen bij mijn gewone mailaccount omdat ik dan daar misschien niet meer kon inloggen. Al met al heeft het eventjes geduurd en kan ik hier op een andere laptop ineens inloggen. Zelfs mijn oude afbeeldingen zijn nog aanwezig, al kijk ik wel uit naar nieuwe. Ik vond zomaar met opruimen de wachtwoorden terug! Geen mens meer hier te bekennen als bezoeker natuurlijk na zoveel jaren weggeweest te zijn. Ik ben benieuwd of iemand het merkt van hé daar heb je haar ook weer :-)

Nou moet ik ook zeggen dat het consuminderen voor mij een beetje over was, maar de levensstijl daarvan laat je ook niet snel meer los, het is een gewoonte geworden. Nu is het weer meer dan ooit in deze vreemde tijd waarin zoveel gebeurt tijd om extra op de centjes te letten, alleen anders dan voorheen. De energiekosten rijzen de pan uit, de voedselprijzen stijgen maar door dus alles waar je maar enigszins winst op kan behalen dat maakt dat vele kleintjes toch ook winst kan opleveren.

2 opmerkingen:

  1. ja hoor, ik krijg een berichtje als iemand iets nieuws plaatst. Ook al is het 6 jaar geleden dat je het laatste bericht stuurde. Welkom terug.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie.