woensdag 4 mei 2011

Benzine en parfum

Op dit moment loopt er een actie bij het benzinestation waar ik altijd tank, waar je weer eens zegeltjes kunt sparen. Als de kaart vol is, kan er met hoge korting van wel 50-70% parfum gekocht worden van dure merken.
Aan mij totaal niet besteed, maar wel voor mijn dochter die nog in die leeftijd zit dat parfum er echt bij hoort. Als dat haar gelukkig maakt, vooral doen! Ze gaat nu al overal ruiken welke het moet worden voor ze haar keuze maakt. Ondertussen worden de zegeltjes bewaard en opgeplakt. Als deze kaart vol is, heeft zij hopelijk haar keuze gemaakt en kopen we de gekozen parfum. Vervolgens verdwijnt het bij mij weer in een cadeautjestas om op het einde van dit jaar weer bij verrassing boven water te komen. Zij blij en ik ook omdat het iets is wat zij leuk vindt en bovendien goedkoper is dan de normale prijs.

Zo zie je maar dat je het hele jaar in feite bezig moet zijn met het verzamelen van de juiste cadeautjes, hetzij met een leuk reclameprijsje, hetzij nu via een actie (en ook bij kringlopen liggen ook nieuwe spulletjes). Mijn cadeautjes hoeven in ieder geval nooit geruild te worden of verkocht via Marktplaats, omdat ze zelf worden uitgezocht en gedeeltelijk vergeten voor straks ...
Ook nu moederdag eraan zit te komen, valt er altijd een hoop te scoren en ook daarna. Dus vooral nu goed opletten en mogelijk inslaan voor een later tijdstip dit jaar.

2 opmerkingen:

  1. Ik ben ook het hele jaar door bezig met het verzamelen van cadeautjes. Zag van de week iets liggen bij het Kruitvat voor een klein prijsje voor de kleine man. Hij is er nog net iets te klein voor, maar met sinterklaas kan hij er goed mee vooruit. En ik weet dat hij het leuk vind want op het kdv doet hij het al wel eens (maar lukt nog niet zo).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zelf ben ik gek op parfums en vraag die dan ook graag voor mijn verjaardag, moederdag of sinterklaas. Ik ga van te voren ook altijd even testen in de winkels: gewoon een luchtje opspuiten en dan weet je ook gelijk of het lang blijft ruiken.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie.