dinsdag 4 augustus 2015

Heg knippen in fases

Gisteren heb ik erg veel gedaan voor mijn doen in en rondom het huis. Ik doe namelijk alles in korte fases i.v.m.mijn rug  Het ging allemaal best goed en ik was gisteren erg tevreden. Eenmaal in bed voelde ik toch wel dat ik totaal niet gewend ben zo lang lichamelijk bezig te zijn in huis en in de tuin. Ik had erge slaap en kon maar niet in slaap vallen van oververmoeidheid! Ook een keertje opgestaan en wat rond lopen in huis, hielp dit keer niet. Vandaag was ik dan ook zo gammel als iets, dus heb ik mijn planning maar wat laten varen om het wat langzamer op te bouwen.

Ik was gisteren ook nog begonnen de heg voor te snoeien. Wat ik voorheen in 1 keer deed, moet ik nu in meer dagen doen om niet te lang te staan en bukken voor mijn rug. Vanmorgen dus de tweede poging ondernomen. Wat was ik blij na 2 meter toen het begon te regenen en ik noodgedwongen moest afhaken :-)  Iedereen die naderhand voorbij komt lopen, kijkt heel vreemd dat de helft maar is geknipt. Morgen zien ze weer een stukje meer hoor. Iedere dag 2 meter en dan kom ik er ook wel.
Het afval van de heg ligt ook weer netjes achter in de tuin op de compostberg. Krijg ik er over een poosje gratis gouden aarde voor terug .


2 opmerkingen:

  1. Al het goede komt langzaam. We worden een dagje ouder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo doe ik het ook! Het komt allemaal wel voor elkaar, alleen een beetje langzamer dan voorheen.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie.