donderdag 14 februari 2013

Start sparen van bakjes en rolletjes

Ik ben maar weer begonnen met het sparen of is het hamsteren (?) van bakjes en toiletrolletjes voor het zaaifestijn wat de komende weken eraan gaat komen. Vorig jaar heb ik geƫxperimenteerd met toiletrolletjes en ik moet zeggen dat dat erg gemakkelijk ging met planten. Ik had de bonen daarin voorgetrokken en met rolletje en al later in de grond gezet. Daarom ga ik dit weer herhalen en moet ik natuurlijk eerst weer een voorraadje gaan sparen.

5 opmerkingen:

  1. Ik ben hier ook driftig aan het sparen ;) zowel voor mezelf als
    voor de les tuinieren die op 6 maart terug begint....
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ik maar peuteren om de plantjes uit de wc rolletjes te krijgen om ze te kunnen planten, hehehehe, dat hoeft dus niet meer, dank je wel voor je tip, geniet ervan , liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik gebruik de verpakking van snoeptomaatjes die vorig jaar massaal bij mij op het werk weggegooid werden, daar zitten ook dekseltjes met gaatjes op, super handig en gratis en bijkomend voordeel plastic wat anders na een keer gebruik weggegooid word ,word tenminste nog een keer gebruikt, liever zou ik willen dat mensen deze produkten niet meer kopen in deze verpakking ,maar zo worden ze in ieder geval maximaal gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik dacht nog aan de kartonnen bekertjes waar je bij Albert H. thee of koffie uit drinkt. Lijkt me handig voor tomatenplantjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie.