vrijdag 26 juli 2013

Hier of daar?

Ik verwijs vandaag even naar mijn ander blogje www.e-marianne.blogspot.com. Soms weet ik niet goed welke blog ik namelijk zal nemen vanwege het onderwerp en de inhoud. Dit schrijven is zo'n randgeval. Daar op het andere blog beschrijf ik mijn hobby's, familie, dieren e.d. en hier het consuminderen in de ruimste zin van het woord plus gezondheid en tuin. In ieder geval het besparen.

Dit keer ging het om koopjesjagen en slagen voor leuke stofjes om zelf kleding van te maken. Dat het aanbiedingen waren en nog eens een 25% kortingsactie was. Dat blogje kan zowel daar als hier :-)
Net zoals de leuke borduurdoos met wollen borduurgaren (blogje daaronder ).

Verschil is ook dat ik hier veel kleine vierkante afbeeldingen gebruik die op meer onderwerpen kunnen slaan. Die eenvoud en rust daarvan wil ik hier graag houden. Ik hoef dan niet eerst op zoek naar afbeeldingen en ze te bewerken. Dan wordt een blogje eerder geschreven door mij.

Op mijn andere blog leef ik me ook uit met collages van foto's en zet er soms ook meer als het nodig is ter verduidelijking.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartelijk dank voor je reactie.