zondag 24 maart 2013

Gratis 36 eieren

Dat is nu weer zo leuk om gewoon je boodschappen te doen, niet iedere keer op te letten op de hoogte van het bedrag en dan toch een zegelkaartje vol hebben binnen de gestelde tijd.
Deze actie was er bij de EkoPlaza en gisteren kreeg ik een envelop met 6 waardebonnen, die ik kan inleveren om 6 keer een bakje eieren van 6 stuks gratis te mogen ontvangen. Totaal 36 eieren gratis! De waardebonnen zijn een jaar geldig.
Meteen gisteren al 1 kaart daarvan ingewisseld. Het is van het merk Proef, dus biologisch en goed verantwoorde eieren van gelukkige kippen die ook nog lekker buiten naar wormpjes mogen zoeken in het gras. Al betwijfel ik dat die er nu ook zijn met dit weer.... brbrb.

6 opmerkingen:

  1. geweldig voor jouw en de kippen, geniet ervan , liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik koop nooit andere eieren. Wil alleen maar die van de natuurwinkels of haal ze hier bij de biologische boer in de buurt. Daar zie je de kippen lekker buiten in de modder en op het gras rondscharrelen.

      Verwijderen
  2. Dat is zeker leuk. Ik gooide vorige week een stempelkaart weg. Te weinig gekocht en niet meer geldig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze stempelkaart is nog geldig tot Pasen volgens mij? Ik koop er iedere week mijn boodschappen en heb dat bedrag dan zo gehaald. Nog wat extra notenpastapotjes ingeslagen die in de reclame waren :-) Dat tikt dan meteen aan.

      Verwijderen
  3. leuke inspirerende blog. Opruimen en duurzaam liggen in elkaars verlengde wat mij betreft. En dan ook consuminderen natuurlijk. HGrt, JokevdB

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, het zijn de kleine dingen die het doen. Ik kan daar ook altijd zo van genieten.
    En je weet dat het gezonde eieren zijn.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie.