donderdag 18 januari 2024

Dubbele panty's

In de tijd van de lockdown zat ik ineens zonder panty's en daar ik liever panty's draag dan sokken (draaien altijd en knellen af) vond ik dat niet fijn. Het was geen essentieel iets dus was er tijdelijk een stop op de verkoop. Normaal had ik een voorraadje en toen niks meer. Ik heb toen 2 paar panty's over elkaar gedaan en daarmee zag je de ladders niet. Het was bovendien ook warmer.  Vanaf die winter heb ik dit vaker toegepast en kan ik weer langer gebruikmaken van panty's met ladders. In deze tijd met de cv minder hoger dan een paar jaar geleden is dat ook prettiger. Ooit knipte ik het ene been eraf en trok een andere erbij aan, ook met maar één been. Echter dat zat niet lekker en deed ik al snel niet meer. Ik knipte zelfs de voet af en maakte daar een knoop. Voor binnen was dat geen probleem, in dichte schoenen was dat ook niet fijn. Maar zo kan ik wel langer doen met panty's. Buiten trek ik wel gewoon een hele aan uiteraard.

Tegen de tijd dat ik ze online kon bestellen (de goedkope van 2 voor 1,99) heb ik een flinke voorraad ingeslagen voor meteen een paar jaar. Dit probeer ik echt te voorkomen met meteen aan te vullen! Samen met panty's was ik ineens ook door mijn ondergoed heen. Net of alles de brui eraan gaf. Noem dat maar eens niet essentieel dan... Bijna was ik ze zelf gaan maken van oude T-shirts. Daarvan ook een hele voorraad gekocht inmiddels (alleen wat een bagger kwaliteit van de wegwerpmaatschappij). Ik moet toch ook maar eens proberen dat zelf te maken voor het geval dat. Mag weer onderaan op het To DO lijstje om te experimenteren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartelijk dank voor je reactie.