dinsdag 22 april 2014

Nieuw toetsenbord

Toen een jaar of wat geleden mijn draadloze muis het begaf, heb ik deze weer vervangen voor eentje met een draadje. Ik vind het gewoon vervelend om het steeds te moeten opladen. Zo ook gebeurde het met het draadloze toetsenbord. Ik heb het nog met andere batterijen geprobeerd, maar hij was blijkbaar toch echt op. Ik meende me nog te herinneren dat ik er een paar op zolder had gezet voor 'ooit' als reserve. Een paar hadden nog een grote, brede aansluiting zelfs en die heb ik maar meteen weggedaan. Gelukkig was er ook nog eentje met een paarse ronde stekker die paste. De minst mooie natuurlijk ;-) Probleem weer opgelost. Nou ja opgelost. De letters waren bijna allemaal niet meer te lezen of heel vaag. Toch om een nieuwe te kopen voor een oude pc vind ik ook zonde. Dat bewaar ik liever voor een nieuwe pc. Nadat een monteur hier de glasvezel binnen had aangesloten, had hij een bepaald tikje in mijn pc gehoord en gezegd dat mijn pc zo stuk zou gaan. Nou daar wacht ik dan al anderhalf jaar op :-) De sport is nu, hoe lang houdt de pc het nog uit...

Maar om even weer terug te gaan naar het toetsenbord. Er werden er onlangs bij Het Goed bij mij in de buurt spiksplinter nieuwe 'oudjes' aangeboden met dat paarse stekkertje voor maar € 1,50 per toetsenbord! Een pallet vol, verpakt per stuk in plastic en kartonnen dozen. Een week later waren ze allemaal weg! En daar ik meer van de draadjes ben dan van de draadloze, was dat dus een mooi koopje voor mij. Tegenwoordig heb je of die met usb-kabeltjes of de draadloze tenslotte. Het toetsenbord komt ook nog eens zeer vertrouwd over, omdat ik dezelfde heb op mijn werk. Ik koester dus nu even mijn nieuwe zwarte toetsenbord met dit nieuwe blogje wat ik er als eerste mee typ :-) Alle letters zijn ook weer te zien :-)
Toch leuk dat er bij de kringloop ook dit soort spul binnenkomt :-) En al helemaal als je het nog eens goed kunt gebruiken ook voor zo'n prijsje!

1 opmerking:

  1. Dat is een mooi koopje!! Dan kun je weer even vooruit! Kun je ook zien hoe zo'n monteur er naast kan zitten...

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie.