maandag 5 augustus 2013

Nooit meer!

Ik dacht vorige week, kom laat ik eens een hoop blikken nat (biologisch) dierenvoer bestellen online waar ik ook altijd de brokjes bestel. Ze zijn daar tenslotte 15 cent goedkoper per blik dan waar ik ze normaal koop en dat scheelt toch ongeveer 3 blikken gratis tenslotte. Bovendien is het wel prettig een voorraadje te hebben.

Zo gezegd zo gedaan. Het zou afgelopen woensdag bezorgd worden tussen 9 en 11, maar toen ik weer om 11 uur keek bij track en trace, bleek het ineens snel naar donderdag te zijn verschoven! Wat een grapjas is De Post toch! Daar zat ik dan te wachten... 't Is dat ik vakantie heb.

Maar goed, de volgende dag werd het wel bezorgd. De vrouwelijke postbode kreeg het echter niet uit het busje en ik schoot maar snel te hulp. Met tweeën lukte het ons wel om het naar mijn voordeur te dragen. Een grote zak met brokken en 36 blikken is dan ook best zwaar! Ik schoof de doos verder naar mijn keuken om het meteen open te maken en op te ruimen. Echter 18 van de 36 blikken hadden een deuk! Niet normaal! 18 stuks maar liefst! De meeste deuken zitten onderaan net boven de onderkant en de rest zit in het midden afgeplat. Ik kan me nog voorstellen dat er 1 of 2 tussen kunnen zitten, maar toch geen 18, de helft van mijn bestelling! Toch zat er als bescherming plastic met lucht in de doos, dat zou inhouden dat ze al gedeukt erin zijn gedaan! Dat is toch niet normaal! In de winkel liggen dit soort producten met afgeprijsde stickers! Weg winst!

Ik heb meteen een mail gestuurd en om de schade te bekijken, vroegen ze me foto's te sturen. Die heb ik inmiddels gemaakt en opgestuurd; nu is het afwachten of ik ze retour kan sturen of een flinke korting krijg of zo.

Wat ik wel weet, is dat ik dus nooit meer blikken bestel bij hen! Wat ze ook voor een regeling treffen!

Update: Ik heb meer vergoed gekregen dan ik dacht te krijgen, dus valt enorm mee! Ik zag ook dat ze alle soorten ook niet meer verkopen van dat merk dus ik vermoed dat het gewoon de laatste blikken waren die in mijn pakket zijn gestopt. Alleen koop ik nog maar de brokjes daar en geen nat voer dus.

6 opmerkingen:

  1. Die blikken waren al gedeukt voor het vervoer. Geen stijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei, dat is lastig. Hoop dat het goed afloopt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu moet ik per product en productnummer (bestelnummer op de site) aangeven hoeveel van elk er gedeukt zijn. Het zijn zes verschillende soorten met een afwijking van 1 euro. Wat een gedoe allemaal! Moet je alleen al zien hoeveel tijd ik hierin gestoken heb om het door te geven! Ik bestel dit echt geen tweede keer meer hoor! Ik ga gewoon naar de winkel en kies de blikken zelf uit, dan maar 15 cent meer! Dan ook geen deuken en al dit gedoe.

    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als er geen goede regeling komt:
    Internetbestellingen mag je, zonder opgaaf van redenen, binnen een zeven WERK-dagen terugsturen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eerst maar op deze manier doorgegeven. Een korting is ook meegenomen. Ze kunnen er toch niks mee verder. Wat ze geregeld hebben, is meer dan korting :-)
      Ik wist via de bon dat ik het mocht terugsturen.

      Verwijderen
  5. Kun je de boel niet gewoon terug sturen en je geld terug krijgen? Dan ben je meteen van alles af en kun je anderen blikken kopen.
    Denk de blikken inderdaad al gedeukt waren voor ze de doos in gingen.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie.