dinsdag 1 juli 2014

Aftellen

Wat vliegt de tijd toch! Voor ik er zelfs maar erg in heb, ben ik meer dan een maand verder zonder zelfs maar 1 blogje te hebben geschreven. Dat is nog nooit gebeurd, een hele maand niks hier.  Inmiddels is het zelfs zomer geworden :-)
Deze tijd is voor mij altijd erg druk op mijn werk en daarom ben ik dan ook lichtelijk een beetje uitgeput om te bloggen als ik vrij ben. Vandaar dus mijn afwezigheid plus nog wat lichamelijke klachtjes, niks ernstigs, alleen zeurend en vervelend.
Juni tot en met half juli moet er altijd een heleboel af zijn op mijn werk en heb ik het extra druk zonder stagiairs. Soms is het heerlijk om flink door te gaan in mijn eentje, maar soms is dat ook helemaal niet zo leuk constant zo'n hoog tempo.
Maar leuk vooruitzicht, ik kan al weer aftellen naar de zomervakantie. Nog 2,5 week oftewel om precies te zeggen nog 12 werkdagen. Ik blijf zoals gewoonlijk weer gewoon thuis bij mijn dieren. Wel af en toe eruit, maar 's nachts gewoon lekker in mijn eigen bed. Genoeg klusjes weer in de planning en ook een hoop leuke hobby projecten die ik wil gaan doen. Dit om weer genoeg energie op te laden voor ná de vakantie.
In de vakantie wil ik me weer wat meer toeleggen om hier te schrijven, tot dan! 

4 opmerkingen:

  1. Hallo Marianne. Ik lees dat je fijn thuis blijft. Ik ga ook niet weer met vakantie.Ik ben het liefste thuis. Ik heb de halve wereld gezien en ze krijgen we niet meer in een vliegtuig.Groetjes Tony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klinkt als mijn soort vakantie Marianne! Lekker gewoon thuis, en als je zin hebt ergens naar toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sterkte met je laatste werk-loodjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Werk ze nog die 12 dagen Marianne en dan lekker genieten. Gewoon thuis is ook heerlijk. Je bent al de hele week van huis door het werken.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie.