zondag 26 juni 2011

U heeft gewonnen!

Vorige week dinsdagavond zat ik tv te kijken en ging de telefoon. Ik herkende het nummer niet, maar zag dat het een netnummer hier in de buurt was. Voor mij geldt echt niet, niet opnemen, niet thuis, maar tijd en zin hebben om op te nemen. Dit geldt overigens ook voor de huisbel. Ik kijk wie er staat, ken ik die persoon niet, dan doe ik niet open. Uitzondering is de postbode of als ik van te voren weet dat er iemand komt. Geen onverwachts bezoek dus voor mij, ik moet zoiets echt om diverse redenen van te voren weten.

Mijn nieuwsgierigheid was echter nu gewekt. Ik hoorde vaag iets van: "U heeft gewonnen ..." Oh, ik dacht dat is vast weer een of andere actie dat ik iets cadeau krijg als ik een abonnement neem of zo. Ik deed de tv uit en vroeg waar het over ging. Ik hoorde toen iets van kersen van vorige week en ineens viel het kwartje bij me! Vorige week was er een actie bij AH dat als je kersen kocht, je het bonnetje kon deponeren met naam en telefoon in een doos bij de servicebalie. Dat las ik overigens pas toen ik al bijna de winkel uit was. Je kon hiermee een beer winnen of zo. Zelfs daarin had ik me nog niet verdiept. Daar ik een grote kersenliefhebster ben, koop ik altijd vaak kersen en ging juist speciaal daarvoor dit keer. Omdat ik vorige week nogal haast had vanwege een hectische week, ging alles zo snel, dat het ook weer snel uit mijn gedachten was voordat ik mijn huis had bereikt. Het enige wat ik nog dacht was, snel het bedrag opschrijven voor mijn kasboek omdat ik nu geen bonnetje heb. Toen was het 'weg'. Ik win maar zelden, dus had niet gedacht dat ik echt zou winnen. maar ik heb dus een beer gewonnen! Jawel en nog wel de enige witte volgens de meneer aan de telefoon en die kan ik komende dagen komen ophalen. Leuk toch! (psstt... en gratis)

En ik heb hem nu! Hartstikke leuk en heerlijk zacht.

5 opmerkingen:

  1. Och, jee. En de beer zit nu lekker bij jou op de bank?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij mocht even op het tulpenbankje boven zitten te pronken, maar binnenkort 'verdwijnt' hij van het toneel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd!!

    leuk toch!!

    Je hebt er al een bestemming voor?

    Fijne week, groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! ken je een kind,dat er weg van zou zijn? groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor je reactie.