maandag 25 maart 2024

Bijkeuken opruimen

Met moeite en wat tegenzin hebben we de bijkeuken opgeruimd. Daar stond o.a. de Bench van onze hond. Het voelde heel akelig dat schoon te maken en in te klappen met bedoeling het op de vliering te zetten. Nog 2 kratten met speeltjes her en der. Vaak gratis speeltjes via de winkel waar ik het voer kocht. Vooral een nieuwe piepende kip vond hij ieder keer weer geweldig om te krijgen. Mogelijk komt er nog in de toekomst een andere hond en die mag het dan hebben; dan zijn de pijnlijke momenten wel weggesleten. Ik ben er nu nog niet aan toe.

Het gaf ineens wel veel ruimte omdat we meteen een hoop andere dingen ook gingen opruimen zoals oud speelgoed wat wel bewaard moest blijven en naar de vliering is verhuisd. Het was altijd moeilijk om de trap omlaag te halen vanwege de Bench.

Nu kan mijn wasrek er weer neergezet worden. Ik gebruik zelf de droger amper, alleen met tropisch weer als er niks wil drogen. Ik ben meer van ophangen in de garage en buiten of op het wasrek.

Op naar de volgende klus.


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartelijk dank voor je reactie.